Fredag kväll..



Har haft myskväll här med svärmor och svärfar som hälsat på, så vi har smaskat lite chips och dipp och lite godis men inte så mycket alls för min del, men gott var de faktiskt....

Dom var här en stund och lekte med oss och busa, D och hans pappa for ut och gjorde nå i deras bilar och kom hem efter en stund så.
E somnade ganska så fort och L ligger och ska sova nu, hoppas hon somnar snart stora gumman...


Vann lite tyger igår på tradera ialla fall, får väl dom på måndag hoppas jag :) ska bli roligt och sy i lite andra tyger.
Ska bli roligt och sen se om nån vill ha en mössa eller två =) haha


Ne nu ska jag gå och duscha och sen lägga mig, skulle sy ikväll men blev så sent allting idag så orkar inte sätta mig nu och sy.. är för slut i skallen för det =)



Lill buset är i kylskåpet och ser vad hon vill ha, hon ville ha senapen ! hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0